lunes, 23 de febrero de 2015

TASTAOLLETES!

Hola Famílies!

Aquest matí hem fet el taller de salut Tastaolletes, un osset molt bo que ajuda a la seva mare a comprar el menjar. Nosaltres l'hem ajudat a trobar la bossa amb els aliments que havia perdut i ell ens ha convidat a una festa. Hem tastat llet, atmetlles i fruita. Mireu mireu!

 

viernes, 13 de febrero de 2015

PATUFETS!!

FAMILÍES! US DEIXEM LES FOTOS D'AVUI, FEIEM TOTS MOLT DE GOIG!


BON CARNAVAL A TOTHOOOOMM!!!








miércoles, 11 de febrero de 2015

AVUI PERRUCA!

MIREU QUINES PINTES! RECORDEU DEMÀ BIGOTI O BARBA PINTATS



ENS DISFRESSEM I BALLEM!

Hola famílies! aquesta setmana amb l'Anna Rosa ens hem disfressat, hem ballat i hem saltat amb el Turuta. Ens ho hem passat molt bé!

martes, 10 de febrero de 2015

TALLER DE RELAXACIÓ

HOla!

La setmana pasada va venir la Tània a fer-nos un taller de relaxació. Ens va agradar molt!



CARNAVAL JA HA ARRIBAT! AVUI AMB BATA O BARNÚS!

Hola Famílies!

Ja ha arribat el carnaval a l'escola Canigó! Avui el Carnestoltes ens ha ordenat que vinguem vestits amb una bata o un bernús, mireu que divertits que estem!




miércoles, 4 de febrero de 2015

DESCOBRIM LES EMOCIONS AMB EL MONSTRE DE COLORS

Hola famílies,

Avui us volem presentar un nou projecte que hem començat fa unes setmanes de la mà del conte " EL monstre de colors" de l'Anna Llenas. 



En aquest conte, el protagonista és un monstre ben diferent als altres, aquest no fa por i no sap que li passa, té un garbuix d’emocions i ara toca desfer l’embolic. Una nena l’ajudarà a diferenciar i separar les diferents emocions.
Aquest conte ens està ajudant a treballar i identificar les diferents emocions a partir dels colors i està donant peu a fer petites reflexions de com ens sentim i quines emocions  experimentem en els diferents moments i situacions a l'escola o a casa. 


La idea és ajudar-los a que idenquifin els seus sentiments, els hi posin nom, que es valorin i s’estimin, que sentin empatia pels altres i que sàpiguen relacionar-se correctament.


És un petit “gran” projecte perquè com tots els aprenentatges importants, necessita d’un temps llarg perquè es desenvolupin totes aquestes habilitats... però ja estan canviant la seva manera d'expressar-se! 


Hem començat a parlar de les emocions més significatives per a ells: l’alegria, la tristor, l’enuig... ens han explicat quan i perquè les senten i volem que mica a mica siguin capaços de verbalitzar-les quan tinguin un conflicte, una por, una tristor, una alegría...


Fins aviat!